Loading…

Voldoet Jouw Business Aan De Eisen?

Vraag je je  wel eens af hoe het komt dat zo ontzettend veel mensen falen in het creëren van het succes in hun business en het inkomen wat ze werkelijk willen?

Het internet wordt vandaag de dag overspoeld met Business Opportunities en mogelijkheden om vanuit huis een meer dan fulltime inkomen op te bouwen. En hoewel je met de meesten van deze opportunities inderdaad een behoorlijk inkomen op kunt bouwen is het een vaststaand feit dat het merendeel van de mensen dat zich op enig moment inschrijft nooit een rooie cent verdient. Ongeacht de opportunity waar ze meer werken, het product wat ze promoten of het compensatieplan.

En de twee belangrijkste redenen daarvoor, naar mijn mening, zijn:

1- MINDSET

En nee, dan bedoel ik niet de positiviteits- mindset zoals die door veel motivatie guru’s onderwezen wordt.
Een positieve instelling is absoluut belangrijk, en ik ben absoluut een voorstander van persoonlijke ontwikkeling, echter je kunt zo  positief denken en gemotiveerd zijn als je wilt, zoveel boeken lezen als je maar wilt, en zoveel evenementen van motivatie Guru’s bijwonen als je maar wilt, maar zolang je je business benadert vanuit een Business Opportinity seeker mindset dan zal het je weinig brengen. En is je kans van slagen zo goed als nihil.

Ik heb het hier over je business mindset, je zakelijke instelling en mentaliteit.
En dan met name in de manier waarop je online werkt met de mindset van een Online ONDERNEMER en daar zit een heel groot verschil in. En ik zal daar in een andere blogpost uitgebreid op ingaan.
Het is absoluut cruciaal dat je over de juiste mindset beschikt om te kunnen slagen.

2- De Eisen Waaraan Je Business MOET Voldoen Om Te Kunnen Slagen

Voor dat ik daar op inga, laat me je eerst dit vragen:

Wat is de reden dat je met je huidige business opportuniteit gestart bent?

Ben je gestart omdat je verliefd bent op het product en vanuit product gebruik besloten hebt de opportunity te gaan promoten?

Of ben je gestart omdat je daadwerkelijk  financiële onafhankelijkheid en vrijheid voor jezelf te creëren en het leven te leiden zoals jij dat wilt waarbij je niet afhankelijk bent van een wekker, een baas en zelf de hoogte van je inkomen bepaalt? Net als ik nu al 12 jaar doe.

Wanneer het laatste het geval is, maar je tot nu toe niet de resultaten ziet die je graag wilt zien, laten we dan eens kijken of met wat je nu doet het wel mogelijk is om je gewenste doelen te behalen, of dat je misschien het roer helemaal om moet gooien.

De 6 Eigenschappen Voor Een Succesvolle Online Onderneming

 

1- Een Geoptimaliseerde Funnel

Een geoptimaliseerde sales funnel is een systematisch proces wat je toestaat om het verkeer op je website  automatisch te converteren naar gekwalificeerde leads en betalende klanten.
Wanneer je er dagelijks op uit moet om mensen aan te spreken, of via Facebook Messenger mensen benadert om eens naar je business opportuniteit te kijken dan is dat alles behalve automatisch en geoptimaliseerd. Een geoptimaliseerde en geautomatiseerde funnel werkt 24 uur per dag 7 dagen per week voor je, ongeacht of je wel of niet aan het werk bent. Heel zwart wit gezien stop je er aan de voorkant verkeer in, en je funnel doet de rest waarbij er aan de achterkant klanten/ business partners uitkomen.
Het voordeel hiervan is dat het je heel veel tijd en afwijzing bespaart. Je hoeft niet meer door talloze “nee’s” voordat je een “ja”hebt. Je funnel doet dit automatisch voor je.

2- Gelaagde Product Mix

Een gelaagde product mix wil zeggen dat je meerdere verschillende  front end en back end producten aanbiedt in verschillende prijsklassen variërend van slechts een paar euro tot vele honderden en zelfs duizenden euro’s, die volledig zijn afgestemd op de behoefte van je koper. Vooral wanneer je op zoek bent naar inschrijvingen voor een business opportuniteit ten opzichte van klanten en product gebruikers dan is het cruciaal om digitale producten te hebben die volledig zijn afgestemd op de behoefte van je koper.

3- Effectieve Follow Up Strategie

Een effectieve follow up strategie is cruciaal om je leads te kunnen converteren naar betalende klanten/inschrijvingen.
Een goede follow up strategie bouwt rapport, vertrouwen en autoriteit op met je publiek waardoor ze weten dat jij degene bent die hen kan helpen datgene te verkrijgen wat het is dat zij willen.
Het is heel simpel, mensen kopen alleen van je wanneer zij het vertrouwen hebben dat jij degene bent die hen kan helpen met wat het is dat zij willen. Een effectieve follow up strategie staat het je toe via verschillende vormen van media in contact te blijven met je publiek en zo die relatie en band op te bouwen.

4. Filters

Om je tijd zo effectief en efficiënt mogelijk te gebruiken zul je filters in je Funnel en follow up strategie moeten gebruiken om de curieuze van de serieuze prospects te kunnen scheiden. Je tijd is je kostbaarste bezit en iets wat je nooit meer terug krijgt.
Je wilt dus op voorhand de juiste mensen kunnen filteren waar je je tijd mee door gaat brengen. De hele dag doorbrengen aan de telefoon of stad en land afreizen om mensen te ontmoeten die vervolgens niet zeker zijn of ze wel willen starten is een complete tijdverspilling en gaat ten koste van je business.

5. Je Business Model

En met je business model bedoel ik de economische kant van je onderneming.
En dit is een onderdeel  waar de meeste mensen met een business opportunity onderuit gaan. De bedragen die ze verdienen per klant of inschrijving zijn gewoonweg niet toereikend om winstgevend te kunnen zijn, laat staan om de financiële onafhankelijkheid te bereiken die ze werkelijk willen.

Ze bieden slechts één product, programma of één business opportuniteit aan wat hen slechts een paar tientjes per inschrijving oplevert.  In de hoop dat wanneer ze maar voldoende tijd en energie in die persoon steken dat deze persoon uiteindelijk actief zal worden.
In theorie klinkt dat inderdaad heel mooi, de praktijk wijst echter uit dat zo’n 90% van de mensen nooit actief wordt op het niveau dat het jou daadwerkelijk iets oplevert.

Haal daar de kosten vanaf die je maakt om die inschrijving te realiseren en de tijd en energie die je erin stopt in de hoop dat deze persoon tot de 10% behoort en je bent voor slechts een paar centen per inschrijving aan het werk.
En dit is cruciaal. Toch zeker wanneer je naast je huidige baan slechts een paar uur per week hebt om je business op te bouwen, dan wil je zeker zijn dat de tijd die je investeert, investeert aan de hoogst betaalde activiteiten. Je kunt geen Financiële onafhankelijkheid bereiken met activiteiten die je in het meest gunstige geval slechts een paar euro per uur opleveren.

6.Je Customer Acquisition Process

Dit sluit aan op je business model en is een systematisch proces waar je prospect stap voor stap doorheen gaat en uiteindelijk de beslissing neemt om te kopen.
Hoewel je zou kunnen denken dat dit hetzelfde is als je funnel, is dat slechts gedeeltelijk waar.
je Customer Aquisition Proces is slechts één onderdeel van je totale funnel.
Alle eerder genoemde eigenschappen dienen eerst op hun plek te staan.
Wanneer je worstelt om consistent je prospects om te zetten in betalende klanten, ( en met consistent bedoel ik minimaal 5-10 per week, elke week) dan betekent dit meestal dat één van de andere pijlers niet goed op hun plek staat, of dat ze niet congruent zijn met elkaar.

In je Customer Aquisition Proces ben je de fase van sorteren en nieuwsgierigheid voorbij.
Je weet dat je te maken hebt met iemand die serieus geïnteresseerd is in hetgeen jij te bieden hebt.
Het enige wat jij nu nog hoeft te doen is je prospect stap voor stap door een simpel 3 stappen proces te loodsen waarmee je zonder weerstand je prospect omzet in een betalende klant en deze bij je terug blijft komen.

Kijk het is heel simpel, jij genereert pas inkomen op het moment dat er een financiële transactie plaatsvind tussen jou en je prospect.
Wanneer je niet over de vaardigheid beschikt om dit op consistente basis te doen dan heeft het allemaal geen zin.
Jouw succes heeft niets maar dan ook totaal niets met het product op zich, of het compensatieplan van je specifieke bedrijf te maken waarbij je X procent verdient over je 2e lijn of zelfs 10e lijn.
Uiteindelijk komen jouw inkomsten uit het aantal producten wat er binnen jouw organisatie aan de eindgebruiker is verkocht. En ongeacht of je dan 2% of zelfs 20% daarover verdient, 20% van niets is nog altijd niets.

En wanneer je direct wilt leren hoe je de juiste mensen aantrekt voor jouw product of business, en hoe je ze eenvoudig omzet naar betalende klanten of businesspartners.
meld je dan nu aan voor de Gratis Online Marketing Succes Training En start vandaag nog met het aantrekken van tientallen mensen per week voor jouw business op een simpele manier.

 Start Direct Nu Het Nog Gratis Is!

Vul hieronder simpelweg je gegevens in en we sturen je direct toegang tot je training.