Loading…

Hoe Zonder Weerstand Tientallen Mensen In Te Schrijven

Weet je nog dat je nog maar net was ingeschreven bij je bedrijf?
Je hoefde alleen maar een namenlijst te maken, iedereen uit te nodigen voor je informatie avond, DVD’s en testprodukten uit te delen, en iedereen zou dol enthousiast worden, inschrijven en je produkten afnemen.

Als het in werkelijkheid  toch eens zo simpel zou zijn hè?
Dan zou je nu ergens op een tropisch eiland zitten te genieten van de zon, zee, strand en exotische cocktails.

De werkelijkheid is dat het simpel is om een succesvolle Business op te zetten, maar je dient wel te weten wat de belangrijkste vaardigheid is die je daarvoor moet beheersen.

En dat is je vaardigheid om te communiceren en een relatie op te bouwen met je prospect.

Je kunt deze relatie op verschillende manieren opbouwen, via email marketing, social media sites zoals Facebook, Twitter, Linked-In etc.
Of via je blog, je website of You Tube
, je vaardigheid om effectief de boodschap over te brengen waar jouw publiek naar zoekt, is de sleutel tot jouw succes.

Het maakt niet uit wat voor product of dienst je vermarkt, het komt allemaal neer op het oplossen van een probleem dat je prospect heeft, en het vertrouwen dat deze in jou heeft omdat jij de oplossing hebt voor dat probleem, en je hebt laten zien dat je een echt persoon bent die oprecht geïnteresseerd is om iemand anders te helpen.

Kijk ik heb het hier niet over iemand datgene vertellen wat hij of zij graag wil horen, of iemand van alles beloven wat je niet waar kunt maken, of het iemand opdringen van je product of dienst, maar over het oprecht en eerlijk helpen van iemand om datgene te verkrijgen wat hij of zij wil en wat jij vermarkt.

Als Marketer ben je slechts één ding……..namelijk probleem oplosser.

Klinkt te simpel om waar te zijn, maar dat is alles.
Elke aankoop die je ook maar ooit gedaan hebt, online en offline, in een restaurant, supermarkt of schoenenwinkel draait om dat proces.
Het oplossen van problemen, en het makkelijker maken van je leven.
Je had een probleem ( je had honger, of had nieuwe schoenen nodig etc) en de winkel gaf jou de oplossing.

Je communiceert al sinds de dag dat je geboren werd, en nu wordt het tijd om die vaardigheid naar een ander level te brengen zodat je er je inkomsten mee kunt genereren.

Als je werkelijk gelooft dat het opbouwen van een grote klantenkring en organisatie gebeurt door het houden van homeparties, het uitdelen van flyers, het gratis weggeven van producten dan is dit niets voor jou. Iemand proberen te overtuigen waarom zij jouw product nodig hebben, of waarom jouw bedrijf het beste compensatieplan heeft, heeft HELEMAAL NIETS te maken met het opbouwen van een grote organisatie , ze zijn ontzettend inefficiënt, en laten je meer op een wanhopige deur aan deur verkoper lijken.

Bij het opbouwen van je business dien je efficiënt en effectief te werk te gaan zodat je weet dat je met de juiste prospects spreekt die op zoek zijn naar de oplossing die jij biedt.

 Stel je eens voor dat je alleen met die mensen spreekt op dagelijkse basis……
Je hoeft dan geen tijd meer te verdoen met de “doe-maar-watjes” , niet meer het excuus “ik wil dat met mijn partner overleggen” , of over nadenken, of wat dan ook.

En weet je het maakt niet zoveel uit wat je gebruikt om te communiceren, of dat nu een blog post is net als dit, een email, de telefoon, of een advertentie in de plaatselijke krant. Het liefst natuurlijk via zoveel mogelijk verschillende kanalen ( online en offline), Het gaat erom dat je de kansen van succes in je voordeel brengt en zoveel mogelijk mensen in je doelgroep bereikt.
Uiteindelijk wil je twee dingen bereiken voor jezelf in je business.

1) Je wilt zo efficiënt mogelijk werken. Je wilt de tijd die je hebt om in je business te investeren optimaal benutten, en niet verdoen aan activiteiten die je weinig of geen inkomsten opleveren.
2) Je wilt zoveel mogelijk mensen datgene geven waarvoor ze bij jou zijn gekomen, het product of de inschrijving in je business.
Wanneer je slechts een klein percentage van je prospects ( 10-15%) daadwerkelijk inschrijft betekent dat je bovenstaande nog niet goed beheerst omdat je simpelweg met de verkeerde prospects spreekt.

Wanneer je bovenstaande goed beheerst is het kinderspel om minimaal 40-50% in te schrijven als klant of nieuwe distributeur.
Wanneer je op zoek bent naar de hoogst mogelijke aantal inschrijvingen, gooi dan alle communicatie kanalen open.
Gebruik Twitter, Facebook, een Blog, Youtube, Artikelen, de telefoon, wat je maar kunt bedenken.

Denk niet dat alleen het hebben van een website voldoende is.
Het hebben van een website op zich doet helemaal niets voor je business.

Het gaat om het totaalplaatje, en dat je prospect weet dat je een echt persoon bent die hem/haar oprecht verder wil helpen.

Communiceer eerlijk en oprecht met je prospect via verschillende kanalen en vanuit verschillende invalshoeken en dan zul je meer mensen in schrijven in je business dan je ooit voor mogelijk hield.
Help hen te verkrijgen wat het is dat zij willen en waarvoor ze bij jou komen.
En wanneer je direct wilt leren hoe je de juiste mensen aantrekt voor jouw product of business,
meld je dan nu aan voor de Gratis Online Marketing Succes Training En start vandaag nog met het aantrekken van tientallen mensen per week voor jouw business op een simpele manier.

 Start Direct Nu Het Nog Gratis Is!

Vul hieronder simpelweg je gegevens in en we sturen je direct toegang tot je training.